Upisi se obavljaju isključivo online
Poštovane kolegice i kolege, upisi na sve naše studijske programe obavljat će se online, bez potrebe za osobnim dolaskom na Fakultet. Svu potrebnu dokumentaciju moći ćete nam dostaviti u elektroničkom obliku, a na isti način ćete primiti i potvrde o upisu i podatke za spajanje na aplikacije i elektroničke sustave koje koristimo.
Rang lista za upis na pojedini studijski program
U ponedjeljak, 4. listopada nakon 12 sati ovdje će biti objavljena
Kandidati koji su stekli pravo upisa dokumentaciju potrebnu za upis dostaviti će na mail; studij.jujf@pravo.hr.
Dokumentaciju za upis potrebno je dostaviti najkasnije do utorka, 5. listopada do 12:00 sati.
Za upis je potrebno dostaviti:
· ispunjeni obrazac za odabir izbornih predmeta i predodabir seminara zimskog semestra Obrazac su obavezni ispuniti pristupnici kategorije 1.a i 1.b. Pristupnici kategorije 1.c ne ispunjavaju obrazac.
· fotografija u elektroničkom formatu (koristi se za Indeks, upisni list i Studentsku iskaznicu) https://www.srce.unizg.hr/isak/studentska-iskaznica
· skenirani potpis studenta (koristi se za Studentsku iskaznicu)
· potvrda o plaćanju troškova upisa u iznosu od 400 kn
· potvrda o plaćanju školarine (samo za one studente koji su obvezni platiti školarinu).
· Pročitati odredbe Ugovora o studiranju
Nakon dostave upisne dokumentacije, administrativne službe provjeriti će podatke i izvršiti upis studenta. Ako se utvrde bilo kakve manjkavosti s predanim podacima i dokumentacijom kontaktirat ćemo Vas putem e-pošte koju ste ostavili u prijavi. Za sva pitanja budući studenti mogu kontaktirati Fakultet na adresu studij.jujf@pravo.hr.
Mole se kandidati da pri slanju upisne dokumentacije uključe opciju „Zatraži potvdu čitanja“ kako bi znali da je njihova dokumenacija dostavljena i pročitana
Potvrda o upisu
Nakon što utvrdimo da su svi podaci i dokumentacija uredni te da su vaše uplate upisnine i eventualno školarine uredno evidentirane na našem računu, obavijestit ćemo Vas e-poštom da ste uspješno upisani na naš Fakultet. U tom trenutku od nas ćete putem elektroničke pošte dobiti:
· Potvrdu o uspješno izvršenom upisu na studij
· Pristupne podatke za sustav AAI (koji Vam omogućava spajanje na Studomat, informacijske resurse Fakulteta i sustav e-Građani, gdje možete preuzeti potrebne potvrde o upisu na studij za potrebe zdravstvenog osiguranja i druge svrhe).
Potvrdu o upisu na studij dobit ćete najkasnije do petka, 8. listopada u 20 sati.
Nastava započinje u ponedjeljak, 11. listopada prema objavljenim izvedbenim planovima.
Na odgovarajućim mrežnim stanicama Studijskog centra objavljeni su izvedbeni planovi za sve kolegije koji se na stručnom studiju javne uprave, stručnom poreznom studiju i stručnom specijalističkom diplomskom studiju javne uprave izvode u zimskom semestru akademske godine 2021./2022. Izvedbeni planovi sadrže raspored i lokaciju održavanja nastave te važeće epidemiološke upute za odvijanje nastave. Molimo sve da se pridržavaju uputa.
Ugovor o studiranju – obavezno pročitati
Obrazac za odabir izbornih predmeta i predodabir seminara zimskog semestra
Upute za odabir izbornih predmeta i predodabir seminara nalaze se na obrascu. Mole se studenti da obavezno pročitaju upute prije ispunjavanja samog obrasca. Ispunjeni obrazac trebate dostaviti u PDF formatu i obavezno mora biti vlastoručno potpisan.
Naziv datoteke mora biti ImePrezime-izborni predmeti, seminar.
Obrazac možete preuzeti ovdje: Obrazac Izborni predmeti, seminar za pristupnike pod 1.a
Obrazac Izborni predmeti, seminar za pristupnike pod 1.b
Pristupnici kategorije 1.c ne ispunjavaju obrazac
Fotografija
Fotografija mora biti u JPG ili PNG formatu, u formatu koji omogućuje ispis u dimenzijama 4 x 6 cm ili većima. Iznimno je važno da fotografija vjerno prikazuje fotografiranu osobu. Fotografija mora prikazivati osobu s lica (en face). Fotografija bi trebala biti izrađena od za to stručnih osoba (fotografa), kako bi se postigla potrebna razina kvalitete.
Naziv datoteke mora biti ImePrezime-fotografija.
Potpis
Potpis mora biti pisan kemijskom olovkom ili flomasterom crne (eventualno plave) boje unutar površine visine 1 cm i širine 5,5 cm. Linije potpisa/parafa trebaju deblje, kako pri obradi ne bi izgubile vidljivost. Potpis se šalje skeniran, u JPG ili PNG formatu. Ako želite, možete koristiti i obrazac koji je dostupan ovdje, a koji možete predati i u PDF formatu.
Naziv datoteke mora biti ImePrezime-potpis.
Potvrda o uplati troškova upisa (400kn)
Ukupan iznos od 400 kn uplaćuje se na sljedeći račun:
Pravni fakultet u Zagrebu
Trg Republike Hrvatske 14
10000 Zagreb
OIB: 38583303160
IBAN: HR9823600001101264729
Model: 00
Poziv na broj: 10121 - OIB studenta
Opis plaćanja: Troškovi upisa - Ime i prezime
Potvrda o uplati (skenirana uplatnica, potvrda o izvršenog nalogu preko e-bankarstva) šalje se u PDF, JPG ili PNG formatu, s nazivom ImePrezime-uplata.
Školarina
Ako se plaća školarina, ona se obavezno uplaćuje zasebnim nalogom, uz opis "Školarina - Ime i prezime", na isti račun i uz isti poziv na broj kao i troškovi upisa. Školarina se uplaćuje jednokratno u cjelokupnom iznosu pri upisu.
Potvrda o uplati (skenirana uplatnica, potvrda o izvršenog nalogu preko e-bankarstva) šalje se u PDF, JPG ili PNG formatu, s nazivom ImePrezime-skolarina.
Naknada školarine za upis u prvu godinu studija u statusu izvanrednog studenta za akademsku 2021./2022. godinu iznosi 7.200,00 kuna.
Naknada školarine za upis u pristupnu godinu za akademsku 2021./2022. godinu iznosi 5.580,00 kuna (pristupnici pod 1c)
Pristupnici koji se prvi puta upisuju u prvu godinu studija u statusu redovitog studenta na ovoj razini studija oslobođeni su plaćanja participacije.
Copyright 2024 - Pravni fakultet, Sveučilište u Zagrebu, sva prava pridržana.