Upisi na specijalistički diplomski...

Upisi se obavljaju isključivo online

Poštovane kolegice i kolege, upisi na sve naše studijske programe obavljat će se online, bez potrebe za osobnim dolaskom na Fakultet. Svu potrebnu dokumentaciju moći ćete nam dostaviti u elektroničkom obliku, a na isti način ćete primiti i potvrde o upisu i podatke za spajanje na aplikacije i elektroničke sustave koje koristimo.

Rang lista za upis na pojedini studijski program

U ponedjeljak, 4. listopada nakon 12 sati ovdje će biti objavljena

Lista redoslijeda za upis u prvu godinu specijalističkog diplomskog stručnog studija javna uprava 2021/2022.

Kandidati koji su stekli pravo upisa dokumentaciju potrebnu za upis dostaviti će na mail; studij.jujf@pravo.hr.

Dokumentaciju za upis potrebno je dostaviti najkasnije do utorka, 5. listopada do 12:00 sati.

Za upis je potrebno dostaviti:

·    ispunjeni obrazac za odabir izbornih predmeta i predodabir seminara zimskog semestra Obrazac su obavezni ispuniti pristupnici kategorije 1.a i 1.b. Pristupnici kategorije 1.c ne ispunjavaju obrazac.  

·    fotografija u elektroničkom formatu (koristi se za Indeks, upisni list i Studentsku iskaznicu) https://www.srce.unizg.hr/isak/studentska-iskaznica

·       skenirani potpis studenta (koristi se za Studentsku iskaznicu)

·       potvrda o plaćanju troškova upisa u iznosu od 400 kn

·       potvrda o plaćanju školarine (samo za one studente koji su obvezni platiti školarinu).

·       Pročitati odredbe Ugovora o studiranju

Nakon dostave upisne dokumentacije, administrativne službe provjeriti će podatke i izvršiti upis studenta. Ako se utvrde bilo kakve manjkavosti s predanim podacima i dokumentacijom kontaktirat ćemo Vas putem e-pošte koju ste ostavili u prijavi. Za sva pitanja budući studenti mogu kontaktirati Fakultet na adresu studij.jujf@pravo.hr.

Mole se kandidati da pri slanju upisne dokumentacije uključe opciju „Zatraži potvdu čitanja“ kako bi znali da je njihova dokumenacija dostavljena i pročitana

Potvrda o upisu

Nakon što utvrdimo da su svi podaci i dokumentacija uredni te da su vaše uplate upisnine i eventualno školarine uredno evidentirane na našem računu, obavijestit ćemo Vas e-poštom da ste uspješno upisani na naš Fakultet. U tom trenutku od nas ćete putem elektroničke pošte dobiti:

·       Potvrdu o uspješno izvršenom upisu na studij

·       Pristupne podatke za sustav AAI (koji Vam omogućava spajanje na Studomat, informacijske resurse Fakulteta i sustav e-Građani, gdje možete preuzeti potrebne potvrde o upisu na studij za potrebe zdravstvenog osiguranja i druge svrhe).

Potvrdu o upisu na studij dobit ćete najkasnije do petka, 8. listopada u 20 sati.

Nastava započinje u ponedjeljak, 11. listopada prema objavljenim izvedbenim planovima.

Na odgovarajućim mrežnim stanicama Studijskog centra objavljeni su izvedbeni planovi za sve kolegije koji se na stručnom studiju javne uprave, stručnom poreznom studiju i stručnom specijalističkom diplomskom studiju javne uprave izvode u zimskom semestru akademske godine 2021./2022. Izvedbeni planovi sadrže raspored i lokaciju održavanja nastave te važeće epidemiološke upute za odvijanje nastave. Molimo sve da se pridržavaju uputa.

Ugovor o studiranjuobavezno pročitati

Obrazac za odabir izbornih predmeta i predodabir seminara zimskog semestra

Upute za odabir izbornih predmeta i predodabir seminara nalaze se na obrascu. Mole se studenti da obavezno pročitaju upute prije ispunjavanja samog obrasca. Ispunjeni obrazac trebate dostaviti u PDF formatu i obavezno mora biti vlastoručno potpisan.

Naziv datoteke mora biti ImePrezime-izborni predmeti, seminar.

Obrazac možete preuzeti ovdje: Obrazac Izborni predmeti, seminar za pristupnike pod 1.a

         Obrazac Izborni predmeti, seminar za pristupnike pod 1.b

Pristupnici kategorije 1.c ne ispunjavaju obrazac  

Fotografija

Fotografija mora biti u JPG ili PNG formatu, u formatu koji omogućuje ispis u dimenzijama 4 x 6 cm ili većima. Iznimno je važno da fotografija vjerno prikazuje fotografiranu osobu. Fotografija mora prikazivati osobu s lica (en face). Fotografija bi trebala biti izrađena od za to stručnih osoba (fotografa), kako bi se postigla potrebna razina kvalitete.

Naziv datoteke mora biti ImePrezime-fotografija.

Potpis

Potpis mora biti pisan kemijskom olovkom ili flomasterom crne (eventualno plave) boje unutar površine visine 1 cm i širine 5,5 cm. Linije potpisa/parafa trebaju deblje, kako pri obradi ne bi izgubile vidljivost. Potpis se šalje skeniran, u JPG ili PNG formatu. Ako želite, možete koristiti i obrazac koji je dostupan ovdje, a koji možete predati i u PDF formatu.

Naziv datoteke mora biti ImePrezime-potpis.

Potvrda o uplati troškova upisa (400kn)

Ukupan iznos od 400 kn uplaćuje se na sljedeći račun:

Pravni fakultet u Zagrebu
Trg Republike Hrvatske 14
10000 Zagreb
OIB: 38583303160

IBAN: HR9823600001101264729

Model: 00

Poziv na broj: 10121 - OIB studenta

Opis plaćanja: Troškovi upisa - Ime i prezime 

Potvrda o uplati (skenirana uplatnica, potvrda o izvršenog nalogu preko e-bankarstva) šalje se u PDF, JPG ili PNG formatu, s nazivom ImePrezime-uplata.

 

Školarina

Ako se plaća školarina, ona se obavezno uplaćuje zasebnim nalogom, uz opis "Školarina - Ime i prezime", na isti račun i uz isti poziv na broj kao i troškovi upisa. Školarina se uplaćuje jednokratno u cjelokupnom iznosu pri upisu.

Potvrda o uplati (skenirana uplatnica, potvrda o izvršenog nalogu preko e-bankarstva) šalje se u PDF, JPG ili PNG formatu, s nazivom ImePrezime-skolarina.

Naknada školarine za upis u prvu godinu studija u statusu izvanrednog studenta za akademsku 2021./2022. godinu iznosi 7.200,00 kuna.

Naknada školarine za upis u pristupnu godinu za akademsku 2021./2022. godinu iznosi 5.580,00 kuna (pristupnici pod 1c)

Pristupnici koji se prvi puta upisuju u prvu godinu studija u statusu redovitog studenta na ovoj razini studija oslobođeni su plaćanja participacije.

Popis obavijesti