Intelektualne (kognitivne) vještine:
Nakon uspješno savladanog kolegija student će biti u mogućnosti:
1. usporediti pojmove siromaštva i socijalne isključenosti i objasniti razlike između tih koncepata.
2. prepoznati i ilustrirati važnost tema siromaštva i socijalne isključenosti na nacionalnoj i međunarodnoj razini.
3. razumjeti i primijeniti postupke i procedure za mjerenje siromaštva i socijalne isključenosti.
4. objasniti čimbenike koji dovode do osiromašivanja i pojave novih oblika siromaštva i isključenosti.
5. objasniti uzroke i posljedice specifičnih tipova i oblika siromaštva (dječje, urbano, ruralno siromaštvo, beskućništvo).
6. interpretirati i povezati ključne empirijske pokazatelje siromaštva i socijalne isključenosti u hrvatskoj i eu.
7. kritički objasniti mehanizme i politike u borbi protiv siromaštva i socijalne isključenosti.
8. vrednovati ulogu eu u politici spram siromaštva i socijalne isključenosti.
Praktične i generičke vještine:
Nakon uspješno savladanog predmeta student će moći:
javno prezentirati usvojena znanja i vještine u pisanom i usmenom obliku
analizirati i interpretirati podatke (o siromaštvu i isključenosti) iz statističkih i drugih izvora
jasno i argumentirano raspravljati te obrazlagati vlastita stajališta
sagledati različite reakcije društva na probleme siromaštva i isključenosti
Povezivanje ishoda učenja i provjere znanja:
1. Oblici provjere znanja
1.1. Kolokvij
1.2. Pismeni ispit
1.3. Usmeni ispit
1.4. Usmeno izlaganje (prezentacija) o temi koja nije predviđena okvirnim sadržajem predavanja
1.1. Kolokvij
Kolokvij je pismeni oblik provjeravanja znanja u kojem student mora pokazati da zna definirati osnovne pojmove i koncepte, usporediti i objasniti razlike i sličnosti između koncepata i pristupa, objasniti uzroke i posljedice siromaštva i isključenosti za različite društvene skupine. Tijekom semestra pišu se dva kolokvija koja nisu obvezna. Svaki kolokvij pokriva po 50% predavačkih tema. Studenti koji ostvare pozitivne ocjene na oba kolokvija pristupaju završnom usmenom ispitu. Svaki kolokvij uključuje 10 pitanja s otvorenim odgovorima, a odgovori se boduju s 0, 1 ili 2 boda. Sustav bodovanja je sljedeći:
0 - 10 Nedovoljan (1)
11 - 12 Dovoljan (2)
13 - 15 Dobar (3)
16 - 17 Vrlo dobar (4)
18 - 20 Izvrstan (5)
Ocjena na kolokviju prosjek je ocjena ostvarenih na oba kolokvija.
1.2. Pismeni ispit
Kolokvij je pismeni oblik provjeravanja znanja u kojem student mora pokazati da zna definirati osnovne pojmove i koncepte, usporediti i objasniti razlike i sličnosti između koncepata i pristupa, objasniti uzroke i posljedice siromaštva i isključenosti za različite društvene skupine. Uključuje 10 pitanja s otvorenim odgovorima koja prokrivaju sve predavačke teme, a odgovori se boduju s 0, 1 ili 2 boda. Sustav bodovanja je sljedeći:
0 - 10 Nedovoljan (1)
11 - 12 Dovoljan (2)
13 - 15 Dobar (3)
16 - 17 Vrlo dobar (4)
18 - 20 Odličan (5)
1.3. Usmeni ispit
Uključuje pitanja u kojima se traži razumijevanje pojmova i teorijskih pristupa te njihovo uspoređivanje, obrazloženje, pojašnjenje i povezivanje činjenica, primjena pojmova i teorijskih pristupa na društvenu stvarnost.
Završna ocjena na kolegiju formira se kao prosjek ocjena ostvarenih na kolokvijima ili pismenom ispitu i usmenom ispitu.
1.4. Usmeno izlaganje (prezentacija) o temi koja nije predviđena okvirnim sadržajem predavanja
Tijekom semestra studenti mogu odabrati specifičnu temu (koja nije predviđena okvirnim sadržajem predavanja) te o tome pripremiti usmenu prezentaciju. Oni studenti koji uspješno izlože svoju temu dobivaju 2 boda na pismenom ispitu ili kolokvijima.