Studenti su dužni upoznati se s protokolom za postupanje u slučaju tehničkih poteškoća na pisanom ispitu. Ako student ne postupi po protokolu, eventualne naknadne pritužbe neće se uvažiti.

Za uspješno polaganje ispita ponavljamo kako je ključno da studenti osiguraju stabilnu internetsku vezu. Bolju vezu moguće je očekivati ako je računalo na kojem se polaže ispit na internet spojeno ethernet kablom ili ako se nalazi u neposrednoj blizini modema/routera u slučaju bežične veze. Poželjno je isključiti ostale uređaje s iste mreže (mobitele, tablete, televizore i sl.) u vrijeme polaganja ispita jer veći broj uređaja spojen na istu mrežu može uzrokovati zagušenja i sporiju vezu.

Unatoč ovim mjerama opreza, moguće je da prilikom polaganja ispita dođe do tehničkih poteškoća. One su najčešće kratkotrajne i bez značajnog utjecaja na polaganje ispita (npr. kratko zamrzavanje ekrana) i često se mogu riješiti refresh opcijom u pregledniku nakon koje je moguće ponovno otvoriti ekran za rješavanje testa. Ako student ne može preći na iduće pitanje, ono se može izabrati ručno u gornjem lijevom izborniku ispita, odabirom rednog broja pitanja (npr. ako želite s osmog na deveto pitanje, kliknete znamenku 9 u grafičkom pregledu svih pitanja koji se nalazi u gornjem lijevom kutu prozora). 

U slučaju značajnih poteškoća koje traju dulje od dvije minute i koji se ne riješe refresh opcijom, studenti su dužni u chat na Google Meet poveznici upozoriti dežurnog nastavnika na tehničke poteškoće. Ako problem ne bude riješen u kratkom roku, mogu poslati screenshot s opisom problema na mail jbrozovic@pravo.hr. U opravdanim i dokazanim slučajevima dugotrajnih smetnji, polaganje ispita bit će produženo razmjerno izgubljenom vremenu. 

Ako student ne postupi po protokolu, eventualne naknadne pritužbe neće se uvažiti.

Popis obavijesti