Intelektualne (kognitivne) vještine:
Nakon uspješno savladanog kolegija student će biti u mogućnosti:
1. definirati i prepoznati pojedine vrsta zlostavljanja i zanemarivanja djece u obitelji.
2. identificirati i kategorizirati činitelje rizika i zaštite za pojedine vrste zlostavljanja i zanemarivanja djece u obitelji.
3. prepoznati i objasniti učinke roditeljskog zlostavljanja i zanemarivanja na dijete.
4. objasniti i razlikovati teorijske modele zlostavljanja i zanemarivanja djece.
5. objasniti i primijeniti načela dobre prakse u uspostavljanju odnosa s djetetom koje doživljava neprimjerenu roditeljsku skrb te s njegovim roditeljima.
6. ilustrirati/skicirati intervencije na razinama univerzalne, ciljane i indicirane prevencije pojedinih oblika zlostavljanja i zanemarivanja djece u obitelji.
Praktične i generičke vještine:
Nakon uspješno savladanog kolegija student će steći:
sposobnost upravljanja vremenom
sposobnost za samostalno učnje i nadogradnju znanja
sposobnost analize i sinteze gradiva
sposobnost kritičog preispitivanja informacija
sposobnost primjene općh načla na nove situacije
vješina usmenog izražvanja i strukturiranog prikaza informacija o određnoj temi
vješina pismenog izražvanja i strukturiranog prikaza informacija o određnoj temi
Povezivanje ishoda učenja i provjere znanja:
Pismeni ispit
Provjera ishoda učenja pod točkama od 1. do 6.
Pismeni ispit sastoji se od 9 pitanja od čega je osam pitanja usmjereno na činjenično znanje (četiri pitanja s otvorenim odgovorima činjeničnog tipa te četiri pitanja s otvorenim odgovorima esejskog tipa), a jedno pitanje je usmjereno na novu problemsku situaciju koja omogućava procjenu razumijevanja i primjene znanja. Svako pitanje nosi jedan bod, a za odgovor je moguće dobiti 0, ½ ili 1 bod.
Usmeni ispit
Provjera ishoda učenja pod točkama 2. do 6.
Usmeni ispit sastoji se od 3 pitanja kojima se procijenjuje razumijevanje i povezivanje gradiva.
Provjeravat će se usvojeno teorijsko znanje te njegova primjena na (a) slučaj sumnje na zlostavljanje i/ili zanemarivanje djeteta u obitelji i (b) program primarne ili sekundarne prevencije nasilja nad djecom u obitelji.
Također će se poticati integriranje novih saznanja stečenih u okviru ovog kolegija sa znanjima i vještinama stečenim na ostalim kolegijima.