Intelektualne (kognitivne) vještine:
Nakon uspješno savladanog predmeta student će moći:
- Definirati osnovne pojmove kaznenog materijalnog, kaznenog procesnog i prekršajnog prava;
- Imenovati glavne i sporedne subjekte u kaznenom i prekršajnom postupku te objasniti
njihove uloge;
- Objasniti razliku između kaznenih djela i prekršaja te kaznenog i prekršajnog postupka.
- Opisati tijek kaznenog i prekršajnog postupka;
- Raspravljati o temama iz kaznenog i prekršajnog prava služeći se stručnom terminologijom;
- Koristiti se izvorima kaznenog i prekršajnog prava;
- Primijeniti odredbe kaznenog i prekršajnog zakonodavstva;
- Interpretirati odredbe kaznenog i prekršajnog zakonodavstva;
- Razlikovati kaznena djela i prekršaje od drugih kažnjivih djela;
- Kategorizirati kaznena djela i prekršaje prema njihovim obilježjima;
- Analizirati predstavlja li određeno ponašanje kazneno djelo ili prekršaj;
- Usporediti procesne institute u kaznenom i prekršajnom postupku;
- Predložiti odgovarajuće postupanje u slučaju vjerojatnosti da je počinjeno kazneno djelo ili prekršaj;
- Sastaviti kaznenu ili prekršajnu prijavu;
- Pripremiti prijedlog prekršajnog naloga;
- Usporediti kaznenopravne i prekršajnopravne aspekte neplaćanja poreza;
- Ocijeniti zakonodavna rješenja de lege lata;
- Preporučiti zakonodavne izmjene de lege ferenda,
Praktične i generičke vještine:
Nakon uspješno savladanog predmeta student će moći:
- Jasno i obrazloženo iznijeti svoje stavove (komunikacijske vještine);
- Samovrednovati svoj rad.
Povezivanje ishoda učenja i provjere znanja:
Ishodi učenja provjeravaju se tijekom nastave kroz interakciju nastavnika i studenata, putem kolokvija i pisanog dijela ispita i putem usmenog dijela ispita.
Na kolokvijima i na pisanom dijelu ispita provjeravaju se intelektualne (kognitivne) vještine znanja, razumijevanja i primjene putem zadataka objektivnog tipa s jednim ili više kratkih odgovora (u pravilu do pet rečenica). Praćenje rada studenata putem kolokvija razvija vještinu samovrednovanja.
Na usmenom dijelu ispita, uz navedene intelektualne vještine, provjeravaju se i vještine analize, sinteze i vrednovanja, te komunikacijske vještine.
Na predavanjima se potiče aktivno sudjelovanje studenata kroz primjere, pitanja, rješavanje slučajeva iz prakse i sl. kroz što se provjeravaju intelektualne vještine analize, sinteze i vrednovanja te razvijaju komunikacijske vještine.